martes, 11 de mayo de 2010

Vols guanyar diners ràpidament?

Amb aquesta pregunta que enganxa tant als humans, l'ONCE vol incitar-nos a clicar sobre la seva publicitat exposada al diari El País. Es tracta d'un anunci d'aqusta associació en què convida al públic participar en un dels seus concursos per guanyar diners, el "GanaYa!" Quan cliques a l'anunci sembla que et transportis en un món ple d'il·lusió i fa que vegis que tot és molt fàcil a l'hora de guanyar diners, però òbviament sabem que no és així. És per aquest motiu que el target d'aquesta fantasiosa publicitat és un públic que va des del jovent fins a gent gran, això sí, que no tingui gaire a fer i no sigui molt culte, ja que una persona amb una mica de seny no cauria a la temptació de participar-hi. També és cert que no perds res en participar-hi, però crec que no val gaire la pena i hi ha coses més interessants en què gastar el teu temps.

El seu lema o eslògan, "Ahora sí que sí", s'injecta en el nostre subconscient i, conscient o inconscientment, pensem en la possibilitat de participar-hi, fer-ho o no fer-ho és una altra qüestió. Ens volen fer crure que podem guanyar diners ràpid i fàcilment, però tots sabem que no és així, però la nostra esperança, il·lusió, avarícia, inquietud -digue-m'ho com vulguem- fa que molts de nosaltres caiguem en la temptació.

Si a algú li toca el premi, que m'ho faci saber i esborraré aquesta entrada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario