lunes, 26 de abril de 2010

El detergent definitiu?



A vegades portar les situacions més quotidanes a la gran pantalla és la solució per atraure públic. Així és com deuen pensar els publicistes del detergent "Kalia Oxi Action" al fer aquest anunci. Mitjançant el JO REAL de moltes dones (segurament mestresses de casa) dona credibilitat al producte, ja que aquestes actuen com a testimonis i el resultat, òbviament, és positiu. Aquest simple fet d'acostar-se a la realitat és la idea creativa que fa que l'anunci tingui "ganxo", el voler allunyar-se de la monotonia d'aquest tipus d'anuncis. L'escenari es trasllada al carrer i en tot moment està sota la mirada de moltes dones, les quals són les que se senten més identificades i les més fàcils de convèncer (target).
És increïble com en 40 minuts poden transmetre a milers de dones el senzill missatge de: aquest producte és el millor entre els altres, compra'l. I, sincerament, és prou original i convincent per aconseguir-ho.

1 comentario:

  1. Ei, 40 minuts, no! 40 segons!!! A la publicitat el temps és més car que l'or. Com més curt, millor. La publicitat és com la poesia: és la síntesi de la síntesi...

    ResponderEliminar